قیمت فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم کمی درباره رعایت نکات خانه تکانی و شتسشوی فرش صحبت کنیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید . از آنجا که داریم کم کم به شب عید نزدیک می شویم و همه جا رسم است این خانه تکانی انجام شود ما نکات مختصری را به شما ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند . بعضی ها خانه تکانی را خودشان انجام نمی دهند و سعی می کنند از افرادی که برای این کار پول می گیرند و خانه را تمیز می کنند استفاده کنند . اما برخی نیز کمر همت می بندند و سعی می کنند خودشان از پس کار های خانه تکانی شان بر بیایند . ما برای آنها پیشنهاد می کنییم که این مقاله را بخوانند تا برایشان خانه تکانی لذت بخش شود .


تمیز کردن فرش

شما برای اینکه فرشتان تمیز شود باید نکاتی را رعایت کنید که می تواند به شما کمک کند . ابتدا اگر قرار است فرش را به قالیشویی بدهید توصیه ما این است که به قالیشویی هایی این کاررا واگذار کنید که بتوانند قالی شما را بدون چروک و پارگی با دستگاه های مدرن بشویند . اگر قرار است خودتان فرش بشویید باید گفت که اگر در منزلتان و در حیاط خانه می توانید این کا را انجام دهید با استفاده از فرچه و مخلوط شامپو فرش و تاید دستی استفاده کنید که مخلوطی معجزه آسا برای تمیز کردن فرش است . اگر نمی توانید فرش را جابجا کنید و می خواهید در همان منزل و در فضای دربسته خانه تان انجام دهید ، توصیه ما استفاده از کیسه حمام ، فرچه و شامپو فرشی است که با آب مخلوط شده است ( طبق راهکار خود شامپو فرش ) .


گرد گیری پنجره ها

برای گرد گیری پنجره های بزرگ و سرتا سری ( که بیشتر در خانه های قدیمی دیده می شود ) از روزنامه آب داغ و شیشه شوی به همراه تی استفاده کنید . ابتدا با سطلی محلول آب داغ را به همراه شیشه شوی به صورت سطحی روی شیشه پخش کنید و سپس با تی آن را آبگیری کنید . سپس با استفاده از روززنامه آن شیشه را تمیز کنید . این کار از لک شدن شیشه جلو گیری خواهد کرد . اگر پنجره هایتان کوچک و با اندازه استاندارد هستند استفاده از همان شیشه شوی و روزنامه کفایت می کند فقط بعد از اینکه روزنامه کشیدید با دستمال می توانید آن را خشک کنید تا لک بروز ندهد .
  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • hossein seyedipoor

نظرات (۱)

  • علی اکبر قلی زاده
  • سلام 
    احسنت وبلاگ خوبی دارید

    به وب ما نیز سر بزنید: 

    طنزیمات:

    http://tanzimat.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام ممنون دوست عزیز، چشم حتما باعث افتخاره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی