قیمت فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

آیا در حال فکر کردن به یک متن تیزر تبلیغاتی خوب هستید؟ آیا میخواهید در این زمینه راهنمایی داشته باشید؟ به خاطر نیاز مردم و همچنین استودیوهای تبلیغاتی، در این مطلب، تصمیم گرفتیم در مورد آموزش ساخت یک متن برای تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم.

بهترین بازدهی برای ساخت تیزر تبلیغاتی، استفاده از یک متن تیزر تبلیغاتی خوب و جذاب است. در واقع شما با تولید متن جذاب و سناریوی خاص، هدفمند تر اقدام به ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب می کنید.

در اینجا، شما واقعا باید با مخاطبان هدف خود هماهنگ شوید. رویداد شما برای چه کسانی برگزار می شود؟ چرا مردم باید در رویداد شما شرکت کنند؟ چه سودی برای آنها دارد؟ این موارد سوالاتی است که باید پاسخ بدهید تا بتوانید در مورد متن تیزر تبلیغاتی تصمیم بگیرید و دست به قلم شوید.

آموزش نگارش متن تیزر تبلیغاتی

مطمئن شوید که لحن مناسبی برای مخاطبان هدف خود اتخاذ کرده اید و در عین حال پیام خود را واضح و مختصر می دانید. این برای پخته تر شدن متن تیزر تبلیغاتی شما بسیار عالی خواهد بود.

برای قرار دادن این موضوع، تصور کنید که در حال سازماندهی یک رویداد استخدام برای شرکت خود هستید.

تکنیک های ساخت متن تیزر تبلیغاتی

در اینجا دو تکنیک وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن متن در ویدیوی خود را دارد:

  • سوالات و استفاده از صدای دوم شخص

با پرداختن مستقیم به نیازهای مخاطبان هدف خود بر آنها تأکید کنید.

سوالی مانند "ممکن است این شما باشید؟" ساده، مستقیم است و باید پاسخ مخاطبان هدف شما را که افراد جدید بالقوه برای شرکت هستند، به دنبال داشته باشد. این باید توجه بینندگان را جلب کند و آنها را تشویق کند که به تماشای ویدیو ادامه دهند.

این سوال به عنوان یک انتقال عالی به قسمت بعدی ویدیو شما عمل می کند، جایی که می توانید برخی از فیلم های کارمندان فعلی را به نمایش بگذارید که به وضوح از کاری که انجام می دهند لذت می برند.

  • جملات کوتاه و جذاب

متن تیزر تبلیغاتی شما باید چیزی را نوید دهد، بدون اینکه بیش از حد وعده داده شود یا بیش از حد تبلیغاتی به نظر برسد. این دنیای شلوغی است - مردم معمولاً در ازای سرمایه گذاری وقت خود انتظار چیزی دارند. آنها از حضور در رویداد شما که هم جذاب و هم باورپذیر است چه چیزی می توانند به دست آورند؟

عبارتی مانند "شغل خود را به شغل تبدیل کنید" یک وعده قطعی به شرکت کنندگان است که از حضور در این رویداد سود خواهند برد و می توانند مسیر شغلی مورد نظر خود را پیدا کنند. این نیز یک انتظار قابل باور برای یک رویداد استخدام است.

ساخت تیزر تبلیغاتی به همراه متن جذاب

به یاد داشته باشید: ایجاز و وضوح کلیدی است. مهم است که در ویدیوی خود یک کی، چه، چه زمانی، کجا و چرا قرار دهید. هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری ارائه دهید و متن را مختصر و به یاد ماندنی نگه دارید - پیام شما در ویدیوی تیزر رویداد شما بهتر خواهد بود.

  • فیلم های تبلیغاتی بیشتر ببینید.

برای اینکه ایده بهتری به دستتان برسد، بهترین راه دیدن کلیپ های تبلیغاتی متفاوت است. شما با دیدن آنها، ایده های خوبی برای متن تیزر تبلیغاتی به ذهنتان خطور خواهد کرد.

  • ۰۲/۰۷/۰۲
  • hossein seyedipoor

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی